Konino en Cavio

Sinds 2015 is Cavio een onderdeel van Konino. U kan producten bestellen uit de webshop van Cavio en dit combineren met producten uit de webshop van Konino. De producten worden geleverd uit hetzelfde magazijn.

Hoe werkt het afhalen?

U plaatst de bestelling via de webshop en kiest voor afhalen in Groningen. Op werkdagen kan de bestelling afgehaald worden tussen 9.00 en 18.00. (maandag 13.00 en 18.00) Hiervoor hoeft geen afspraak gemaakt te worden. U ontvangt via de mail een code, deze heeft u nodig bij het afhalen. U ontvangt deze code zodra uw bestelling klaar staat om afgehaald te worden.

Adres: Overwinningsplein 11, Groningen
(Wij zijn gevestigd op een winkelcentrum)

Wat zijn de verzendkosten?

Alle pakketten worden verzonden via PostNL. 

Nederland:
€ 2,95 tot 30 kilo
€ 5,90 van 30 tot 60 kilo
€ 8,95 van 60 kilo tot 90 kilo
€ 11,95 van 90 kilo tot 120 kilo
€ 14,95 120 kilo en hoger

België:
€ 5,95 tot 30 kilo
€ 9,90 van 30 tot 60 kilo
€ 14,95 van 60 kilo tot 90 kilo
€ 19,95 van 90 kilo tot 120 kilo
€ 24,95 120 kilo en hoger

Indien u besteld voor minder dan €35,- wordt er €3,- extra in rekening gebracht.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestellen op werkdagen voor 12:00 dan gaat uw bestelling direct mee met PostNL (indien u betaald heeft met iDeal), en worden dan in de meeste gevallen binnen 24 uur geleverd. (m.u.v zon -en feestdagen) U ontvangt altijd een track and trace e-mail, hierin kunt u zien wanneer het pakket is verzonden en wanneer u het pakket thuis kunt verwachten.

Besteld u na 12:00 dan zal uw pakket meestal de volgende werkdag verzonden worden. Maakt u gebruik van een overschrijving dan zal uw bestelling verzonden worden zodra uw betaling is ontvangen.

Wij doen ons best om ook de orders tussen 12:00 en 16:00 te versturen. Dit hangt echter af van de drukte. Indien u veel haast heeft met een bestelling kunt u het beste even bellen zodat de order met voorrang verwerkt kan worden.

 

 

Verzenden naar PakJeGemak / PostNL punt

U kunt een keuze maken tijdens het bestellen bij welk PostNL punt het geleverd moet worden.

Kan ik mijn bestelling ook naar mijn werk versturen?

Ja dat kan, in stap 2 kan u kiezen voor bedrijf. Vul hier de adresgegevens in van het bedrijf waar u werkt.

Als u graag een factuur ontvangt met uw eigen gegevens, Kies dan onder het adres voor afwijkend factuuradres en vul hier uw eigen gegevens in.

Kan mijn pakket ook in de tuin achtergelaten worden als ik niet thuis ben?

Nee, PostNL laat geen pakketten in de tuin achter. Pakketten worden alleen afgegeven op het huisadres of bij de buren.

Kan ik korting krijgen als ik meerdere producten koop?

Als u 10 stuks of meer van eenzelfde product wilt kopen dan kunnen wij een leuke korting geven. Stuur ons hiervoor een e-mail met daarin welke producten u zou willen hebben en de aantallen.

Wanneer zijn aanbiedingen afgelopen?

De meeste aanbiedingen in onze webshops zijn OP=OP aanbiedingen, er zit dan geen bepaalde looptijd aan de aanbiedingen vast. Bij het product wordt weergegeven hoeveel wij er nog op voorraad hebben.

Betaling

Wij ondersteunen iDeal, Bancontact/MisterCash en u kunt betalen door middel van handmatige overboeking.

Als u kiest voor een overboeking dan zal de bestelling na ontvangst van betaling meteen worden verzonden. U kunt het geld overmaken naar het onderstaand adres, ook als u besteld heeft bij Cavio.

Bekijk onze contactpagina voor de betaalinformatie!

Zijn alle prijzen in de webshop inclusief BTW?

Alle prijzen van de producten van Konino.nl & Cavio.nl zijn inclusief BTW. Voor het meeste voer en sommige snacks is dit 6% en voor alle speeltjes en hokken is dit 21%. In het betaaloverzicht kunt u zien hoeveel BTW u heeft betaald.

Ik wil mijn bestelling retour sturen

U heeft 14 dagen de tijd om uw bestelling retour te sturen. Neem altijd even contact op met Konino of Cavio. Zijn er problemen zoals beschadiging of een fout, dan zal er in overleg naar een oplossing gekeken worden. Zodra wij de bestelling retour hebben ontvangen zal het geld binnen 7 dagen terug op uw rekening staan. Zolang de zending niet retour is ontvangen, blijven goederen uw verantwoording. De verzendkosten van een retourzending zijn voor uw rekening, uitgezonderd natuurlijk als het onze fout of een defect betreft. In dat geval zorgen wij voor een retourlabel.

Ik heb een klacht

Als u een klacht heeft over Konino/Cavio of over een product dan kunt u het best een e-mail sturen naar info@konino.nl of info@cavio.nl.

  • U ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie.
  • Er kan gevraagd worden om een foto van het product zodat wij de staat van het product kunnen beoordelen. Of om een batchcode wat op de verpakking staat geprint.
  • Wij zullen u een passend aanbod doen, nieuwe producten toesturen of uw geld terugstorten.

Hoe gaan jullie om met mijn Privacy?

Konino/Cavio zal zorgen dat er vertrouwelijk wordt omgegaan met uw persoonlijke gegevens. Wij zullen de gegevens alleen gebruiken om de bestelling zo goed mogelijk te laten verlopen.

  • Wij zullen uw persoonlijke gegevens nooit doorverkopen aan derden, de gegevens zullen alleen doorgegeven worden aan derden die direct bij de levering betrokken zijn. (Zoals het verzendbedrijf)
  • Als u een bestelling plaatst hebben wij uw naam, adres en e-mailadres nodig om de bestelling uit te kunnen voeren.
  • Met uw toestemming slaan wij uw gegevens op om een nieuwsbrief te versturen. Afmelden kan door een mail te sturen naar info@konino.nl of in de nieuwsbrief onderin af te melden.
  • Wij maken gebruik van 1 Google Analytics cookie om bezoekersaantallen bij te kunnen houden.
  • Uw persoonlijke gegevens zijn veilig bij onze webshops, wij maken gebruik van de Secure Socket Layer (groene adresbalk).

Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de klantenservice van Konino/Cavio. Zie de contactinformatiepagina voor onze gegevens.

Hoe groen zijn jullie?

Omdat wij alles wat binnenkomt hergebruiken hebben wij bijna geen afval.

Zo worden alle dozen die wij ontvangen van een merk of groothandel gebruikt om weer bestellingen in te verzenden.

Ook moeten wij natuurlijk extra dozen kopen, dit zijn allemaal 2de hands dozen. Vaak ziet u op de doos nog een stempel van een product wat in de doos heeft gezeten. Maar alle dozen zijn nog prima te gebruiken.

Soms is het nodig om een doos extra op te vullen, ook hiervoor gebruiken wij gerecycelde producten. Soms is dit opvul-materiaal wat wij van een merk of groothandel hebben gekregen, ook gebruiken wij het plastic waar artikelen in verpakt zaten of het plastic wat om een pallet heeft gezeten. 

Zo vervuilen wij het milieu niet extra.

Schrijf u nu in voor de nieuwsbrief!